Gavau sugedusį arba netinkamą produktą – ką daryti?

Visada darome viską, kad patikrintume savo gaminius prieš juos išsiunčiant ir supakuotume geriausiu įmanomu būdu. Kadangi beveik visuose mūsų siunčiamuose rėmeliuose/veidrodžiuose yra tikras stiklas, deja, pasitaiko, kad prekė atkeliauja sudūžusi. Tai pasitaiko maždaug 1–2 % visų pakuočių ir nuolat stengiamės sumažinti, kad jums, kaip klientui, nekiltų problemų, o taip pat sumažintume poveikį aplinkai.

Visus rėmus supakuojame į tvirtas kartonines dėžutes kartu su storu popieriumi, o kaip apsaugą nuo smūgių, visi rėmeliai supakuoti į burbulinę plėvelę (deja, burbulinė plėvelė yra medžiaga, kuri geriausiai apsaugo, nuolat stengiamės sumažinti jos naudojimą) kad nuvežimas į namus būtų kuo saugesnis.

Jei jums nepasisekė ir gavote sugedusią ar netinkamą prekę, mes visada stengiamės greitai ir lengvai padėti bei sumažinti nepatogumus. Viskas, ko jums reikia, yra sugadinto ar sugedusio gaminio nuotraukos. El. paštu info@BGA.LT parodykite žalos nuotrauką, užsakymo numerį, kontaktinius duomenis ir kas nutiko, o mes pasirūpinsime, kad problemos būtų kuo greičiau išspręstos. 
Taip pat galite pateikti savo skundą per mūsų pokalbį, norėdami susisiekti su mumis, spustelėkite rožinį pokalbių laukelį apačioje dešinėje.

Mūsų galutinis tikslas visada yra, kad jūs, kaip klientas, būtumėte patenkintas. Jei suklystame mes (arba siuntimo įmonė), visada darome viską, kad būtumėte patenkinti. Norėdami perskaityti visas pirkimo sąlygas -spauskite čia -